Brofiber

Welkom bij Onvi glasvezelinternet op het Brofiber netwerk!

Welkom bij Onvi glasvezelinternet op het Brofiber netwerk!

We zijn trots om aan te kondigen dat Onvi al geruime tijd glasvezelinternet aanbiedt op het Brofiber netwerk. Onze diensten zijn beschikbaar in het buitengebied van Heers en Eersel-Zuid, evenals in de dorpskernen Hulsel, Lage Mierde, Hooge Mierde, Reusel en Vlassert.

Met Onvi glasvezelinternet op het Brofiber netwerk brengen we ultrasnelle en betrouwbare connectiviteit naar jouw gemeenschap. Of je nu vanuit huis werkt, online geniet van entertainment, games speelt of gewoon surft, onze glasvezelverbindingen leveren de snelheid en stabiliteit die nodig zijn voor een naadloze online ervaring.

Project informatie

Status netwerk

Direct leverbaar

Carrier

Brofiber

Beschikbare diensten

Glasvezel
Televisie
Telefonie
Mobiel

Onderliggende plaatsen

Heers
Eersel
Hulsel
Lage Mierde
Hooge Mierde
Reusel
Vlassert

Glasvezel voor iedereen

Bij Onvi begrijpen we dat de behoeften van gebruikers verschillen. Daarom bieden we diverse pakketten aan die passen bij verschillende levensstijlen en gebruiksscenario’s. Of je nu kiest voor een basispakket voor essentiële internetbehoeften of een uitgebreider pakket met extra diensten zoals interactieve TV, we hebben een oplossing die bij jou past.

Het Brofiber netwerk is een toekomstbestendige keuze, en we willen ervoor zorgen dat je het maximale uit deze technologie haalt. Ons toegewijde team staat klaar om te helpen bij vragen of technische ondersteuning.

De alles-in-1 provider

Ontdek de voordelen van Onvi glasvezelinternet en verbeter je internetervaring vandaag nog! Bezoek onze website voor meer informatie over beschikbare pakketten en hoe je je kunt aanmelden. Onvi staat voor snelheid, betrouwbaarheid en de beste service voor jou en jouw gemeenschap.

Check je beschikbaarheid

Klanten aan het woord

noprofile 08 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
20/05/2024
Ik heb Internet+telefonie glasvezel van ONVI (netwerk Delta, Zuidenveld-coevorden). Goed benaderbare helpdesk en proactieve check gedurende het proces van omschakeling van andere provider. Internet stabiel en snel. Modem van goede kwaliteit. Zeer tevreden.
noprofile 10 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
17/05/2024
Super provider, telefonisch goed bereikbaar en denkt echt met je mee! Tot nu toe zeer positieve ervaringen. Internet snelheid super, TV via Canal Digital is prima.
noprofile 06 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
08/03/2024
Het overstappen naar glasvezel was een goede stap; de installatie is gemakkelijk te doen met het pakket dat van te voren wordt geleverd en de handleiding die online beschikbaar is, de geleverde mediabox werkt goed en de internetverbinding haalt de beloofde download en upload snelheid - daarbij is ook de latency verbeterd. De helpdesk van Onvi is ook goed bereikbaar en geeft antwoord op vragen (in dit geval was er een storing gaande). Bij elkaar dus een goede ervaring en vooralsnog geen klachten.
noprofile 02 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
01/03/2024
Prima klantenservice en provider
noprofile 02 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
11/02/2024
door de monteur snel aangesloten ,het was een vriendelijke man en alles werkt naar behoren en een vriendelijke klanten service
noprofile 02 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
13/01/2024
Goede service, aardig en behulpzaam personeel plus perfecte technologie.
noprofile 06 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
13/01/2024
Sinds december 23 overgestapt van kabel van Ziggo naar glasvezel van Onvi en tot nu toe tevreden, zowel met het product als met de klantenservice die vlot reageert. Verbinding is snel en stabiel. Nog geen 5 sterren vanwege korte looptijd
noprofile 01 - Onvi - Internet | TV | Mobiel
20/12/2023
In de gemeente Bergen (NH) is/wordt dit jaar glasvezel aangelegd door e-Fiber, waarbij op de site 'Glasvezel voor Bergen' gekozen kon worden uit een aantal providers. Aanvankelijk gekozen voor T-Mobile (nu Odido), maar die kwamen met een contract dat niet overeen kwam met hetgeen op de site werd aangeboden. Daarover communiceren was niet of nauwelijks mogelijk; er werd niet of heel traag gereageerd, en men wilde niet nakomen wat op de site was beloofd. Ik heb het contract geannuleerd, en ben in zee gegaan met ONVI. Ook hier was de aanbieding op de site niet conform het contract, maar toen ik ze daarop wees werd meteen toegegeven dat de genoemde site niet 100% correct was, en kreeg ik het beloofde pakket voor de beloofde prijs. Dat was binnen 48 uur geregeld. Daarna alleen maar positieve ervaring met ONVI, en met name met hun helpdesk! Je krijgt ze snel te pakken en ze doen hun best om snel met een oplossing te komen (bij mij was nummerbehoud niet doorgevoerd, maar dat was ook binnen 24 uur opgelost). TV- en internet zijn voorlopig prima (ik ben nu bijna 3 dagen 'over'). De kosten zijn aanzienlijk lager dan het abonnement dat ik bij mijn vorige provider had.