Gebruik jij nog de Canal Digitaal app of website? Let dan goed op:
Vanaf 1 september 2025 zijn deze niet meer beschikbaar.
Tot 1 september kun je Canal Digitaal nog gebruiken, maar je zult een melding zien dat de app binnenkort stopt.
Nu: Je krijgt al een melding in de app of op de website, die je kunt wegklikken als je toch Canal Digitaal wilt blijven gebruiken.
Twee weken voor 1 september: De melding wordt aangepast om duidelijk te maken dat de app vanaf 1 september verdwijnt.
Op 1 september: De melding vertelt dat de Canal Digitaal app is gestopt en verwijst je direct naar de CANAL+ app of website.
👉 Let op: vanaf dat moment kun je de melding niet meer wegklikken.
Heel simpel: stap alvast over naar CANAL+. Download de app of bezoek de website en log in met je gegevens. Zo blijf je zonder onderbreking genieten van je favoriete films, series en sport.
💡 Tip: Wacht niet tot het laatste moment. Dan weet je zeker dat je op 1 september meteen door kunt kijken.
UITSTEKEND Gebaseerd op 122 recensies PIET31 Juli 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Uitstekend, kundig, vasthoudend ( langer dan 1 uur) en geduldig samen telefonisch een complex thuis-Meshnet gecreëerd met twee wifi versterkers en een router. Storingen daarmee op instabiel internet en tv prima doen verdwijnen. THIJS W29 Juli 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Goede service en fijn bedrijf, je bent geen nummer zoals dat bij KPN/Ziggo/Odido wel het geval is. MARTIN VAN BALEN31 Mei 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Na een jaar glasvezel internet via ONVI kan ik aangeven dat ik nog maar zelden zo weinig problemen met mijn internetverbinding heb gehad dan dit afgelopen jaar. Het doet me denken aan de periode dat ik via XS4ALL een aansluiting had. Vragen worden netjes beantwoord en er wordt met de klant meegedacht. Alleen de beeldkwaliteit van Canal Digitaal laat soms steekjes vallen (beetje korrelig, of geluid niet synchroon) maar dan moet ik wel heel kritisch kijken. Al met al zeer tevreden. JAN SMULDERS19 Mei 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Contact gezocht met ONVI omdat mijn schoonmoeder min of meer per ongeluk een abonnement bij ze had afgesloten waarbij ze niet begrepen heeft dat de bediening van de tv anders zou worden dan nu. Zaak uitgelegd aan helpdesk en per onmiddellijk werd het contract ontbonden voor haar en bevestigd per mail. Warme douche voor de service hier. ADRIE DE VRIES30 April 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Nu 1 jaar onvi en nog geen storingen of iets dergelijks gehad dus onvi verdiend 5 sterren MARCO MARTENS25 April 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Nu een jaar bij ONVI en dat is een jaar zonder storingen en internet snelheid die overeenkomt met wat ze beloofd hebben. Vragen zijn snel beantwoord en service qua nazorg is prima. JOHN ROZEMA16 April 2025Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Goede provider met uitstekende service en fatsoenlijke prijzen. Werd door oude landelijke provider voor overgangsdatum afgesloten wat niet conform afspraak was echter Onvi regelde dat ik de volgende dag weer aangesloten werd met een soort noodaansluiting tot definitieve aansluiting geplaatst werd. Tot op heden nog zeer tevreden met stabiel en snelle verbinding ( internet en tv)
We gebruiken ze om onze site soepeler te laten lopen en om je een geweldige ervaring te bieden. Als je hier blijft, ga je akkoord met ons cookiebeleid.