Contact

Heb je vragen? Dan horen wij dat graag.

Check je beschikbaarheid

Heb je een vraag voor ons?

Stuur ons direct een bericht via ons chatvenster linksonder in je scherm. Je kunt met ons via Facebook, Whatsapp, E-mail, Twitter communiceren.

Onvi
Kruiwiel 2c
7773NL Hardenberg

Telefoon: 085 0188 990
E-mail: contact@onvi.nl
IBAN: NL76 INGB 00 094 794 32
BTW: NL8599.58.243.B01
KvK: 74586734
ACM: 944352 en 944353

Downloaden: Algemene voorwaarden

Klanten aan het woord

ger derkx
ger derkx
11/02/2024
door de monteur snel aangesloten ,het was een vriendelijke man en alles werkt naar behoren en een vriendelijke klanten service
Thomas Tomaszewski
Thomas Tomaszewski
13/01/2024
Goede service, aardig en behulpzaam personeel plus perfecte technologie.
Peter Bronkhorst
Peter Bronkhorst
13/01/2024
Sinds december 23 overgestapt van kabel van Ziggo naar glasvezel van Onvi en tot nu toe tevreden, zowel met het product als met de klantenservice die vlot reageert. Verbinding is snel en stabiel. Nog geen 5 sterren vanwege korte looptijd
Ronald M
Ronald M
20/12/2023
In de gemeente Bergen (NH) is/wordt dit jaar glasvezel aangelegd door e-Fiber, waarbij op de site ‘Glasvezel voor Bergen’ gekozen kon worden uit een aantal providers. Aanvankelijk gekozen voor T-Mobile (nu Odido), maar die kwamen met een contract dat niet overeen kwam met hetgeen op de site werd aangeboden. Daarover communiceren was niet of nauwelijks mogelijk; er werd niet of heel traag gereageerd, en men wilde niet nakomen wat op de site was beloofd. Ik heb het contract geannuleerd, en ben in zee gegaan met ONVI. Ook hier was de aanbieding op de site niet conform het contract, maar toen ik ze daarop wees werd meteen toegegeven dat de genoemde site niet 100% correct was, en kreeg ik het beloofde pakket voor de beloofde prijs. Dat was binnen 48 uur geregeld. Daarna alleen maar positieve ervaring met ONVI, en met name met hun helpdesk! Je krijgt ze snel te pakken en ze doen hun best om snel met een oplossing te komen (bij mij was nummerbehoud niet doorgevoerd, maar dat was ook binnen 24 uur opgelost). TV- en internet zijn voorlopig prima (ik ben nu bijna 3 dagen ‘over’). De kosten zijn aanzienlijk lager dan het abonnement dat ik bij mijn vorige provider had.
Cees van Dijk
Cees van Dijk
11/12/2023
Aansluiting door monteur was snel en vakkundig en de klantenservice is goed bereikbaar. Voorlopig werkt alles prima
Anton Post
Anton Post
01/12/2023
Hele fijne provider met een focus op de klant. Zowel technische als functionele vragen worden goed beantwoord en je merkt dat ze er voor je zijn als je ze nodig hebt. Voor mij niet meer anders dan Onvi!